Tuesday, April 17, 2012

Excessory

So, remember me mentioning that I'll soon be opening an accessory line with my sister, ate Jill? Well, we're taking it out for a test run!

Here's what EXCESSORY has in store for all of you girlies who like to pile it on:

ITEM DESCRIPTION: GOLD GRECIAN NECKLACE WITH MULTI-COLORED GEMSTONES


QTY: 1 PC AVAILABLE


SRP: PHP450

ITEM DESCRIPTION: GOLD GRECIAN NECKLACE WITH BLACK GEMSTONES


QTY: 1 PC AVAILABLE


SRP: PHP450

ITEM DESCRIPTION: PEACH FEATHERED STATEMENT NECKLACE


QTY: 1 PC AVAILABLE


SRP: PHP550

ITEM DESCRIPTION: TEAL BRAID PLATED NECKLACE


QTY: 1 PC AVAILABLE


SRP: PHP300

ITEM DESCRIPTION: PINK BRAID PLATED NECKLACE


QTY: 1 PC AVAILABLE


SRP: PHP300

ITEM DESCRIPTION: GOLD STATEMENT NECKLACE WITH WHITE CRACKED STONES


QTY: 1 PC AVAILABLE


SRP: PHP350

ITEM DESCRIPTION: AVIARY NECKLACE IN RUSTIC GOLD


QTY: 1 PC AVAILABLE


SRP: PHP350

ITEM DESCRIPTION: SNOW WHITE COLLAR IN RUSTIC GOLD


QTY: 2 PCS AVAILABLE


SRP: PHP350

ITEM DESCRIPTION: STUDDED CUFF (MEDIUM)


QTY: 5 PCS AVAILABLE IN BEIGE, ORANGE, BLUE, BLACK AND VIOLET.


SRP: PHP250

**

MODE OF PAYMENT: BANK TO BANK (VIA BDO OR BPI)


SHIPPING: TO BE SHOULDERED BY BUYER. PACKAGE TO BE COURRIERED 1 DAY AFTER CONFIRMATION OF PAYMENT.

So right now, all transactions are made via email. You can contact my sister, Jill, or I, if you know either of us personally, or you can send me an email at alessa_mp@yahoo.com and put the ITEM DESCRIPTION as the email's subject! For further reference, please head on over to Shop Excessory @ Tumblr! Thanks everyone! Happy shopping!